کندل | نمایندگی دل | خدمات پس از فروش دل | تعمیرات لپ تاپ دل

فروش و خدمات رسمی محصولات دل، تعمیرات نوت بوک دل

کندل | نمایندگی دل | خدمات پس از فروش دل | تعمیرات لپ تاپ دل

فروش و خدمات رسمی محصولات دل، تعمیرات نوت بوک دل

کندل | نمایندگی دل | خدمات پس از فروش دل | تعمیرات لپ تاپ دل
کندل - نمایندگی دل - دل در ایران - نمایندگی دل در ایران - دل ایران - نمایندگی dell -تبلت دل - لپ تاپ دل - مانیتور دل - خدامات دل
سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۲۶ ب.ظ

سه گام تا نصب ویندوز 10 و رفع مشکلات آن

سه گام تا نصب مجدد ویندوز 10 ( Windows 10 ) و رفع مشکلات آن:

هنگامی که تلاش می کنید تا مشکل پیش آمده در بروز رسانی ویندوز 10 ( Windows 10 ) یا ویروسی شدن آن و ... را حل کنید در نهایت به این نتیجه می رسید که نیاز به نصب مجدد ویندوز دارید. این مسئله برای تازه واردین تا حدی گیج کننده است تا جایی که چندین روش برای نصب مجدد ویندوز وجود دارد که هر یک مزایایی دارد. در ادامه با کندل همراه باشید تا در ادامه ببینیم که بهترین روش برای نصب مجدد ویندوز 10 ( Windows 10 )  چیست.



از داده های خود پشتیبان گیری کنید:

 .

همانطور که از نامش پیداست این مرحله یکی از مهمترین مراحل کار است که ویندوز 10 ( Windows 10 ) این امر را راحت کرده است ، کافیست که مراحل ذیل را طی کنید :

.

گام اول: در نوار وظیفه ، بخش جستجو عبارت " Update & Security " را تایپ کرده و یا در بخش Setting به دنبال Update & Security بگردید ، گزینه Option در نوار کنار صفحه انتخاب کنید که شما را به File History خودتان می برد.

.


گام دوم: در این صفحه شاخص خاموش/روشن ای را خواهید دید ، اگر در حالت On باشد به معنی ا« است که File History به صورت اتوماتیک فایل های شما را شامل تماس ها ، فایل های دسکتاپ وو فایل های موجود در پوشه One Drive را پشتیبان گیری می کند و بنابراین نگرانی نخواهید داشت. این ویژگی تمامی کتابخانهه شما را به خوبی پشتیبان گیری می کند اما ممکن است تمام پوشه های عمومی شما را بک آپ نگیرد ، بنابراین پوشه های ارزشمند خود را در Library قرار داده تا موارد ضروری را ذخیره کند.


ادامه مطلب

نظرات (۱)

شرکت کندل عزیز, سلام و درود
خواهشمندم از سایت های ما دیدن کنید:

چاپ سررسید 96 - سالنامه 1396 - هدایای تبلیغاتی
آگهی نامه و نیازمندی های پارت لیست
خدمات چاپ دیجیتال و افست - ساک دستی - ساخت جعبه و...
ساخت قطعات سنگ شکن - صنایع مجد

در ضمن بابت مطلب " سه گام تا نصب ویندوز 10 و رفع مشکلات آن " ممنونم.
پاسخ:
ضمن تشکر از بازدید شما از وب سایت کندل ایران ، شرکت کندل ایران مفتخر خواهد بود اگر از بخش محصولات ما نیز بازدید فرمایید. 

www.candelliran.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی