کندل | نمایندگی دل | خدمات پس از فروش دل | تعمیرات لپ تاپ دل

فروش و خدمات رسمی محصولات دل، تعمیرات نوت بوک دل

کندل | نمایندگی دل | خدمات پس از فروش دل | تعمیرات لپ تاپ دل

فروش و خدمات رسمی محصولات دل، تعمیرات نوت بوک دل

کندل | نمایندگی دل | خدمات پس از فروش دل | تعمیرات لپ تاپ دل
کندل - نمایندگی دل - دل در ایران - نمایندگی دل در ایران - دل ایران - نمایندگی dell -تبلت دل - لپ تاپ دل - مانیتور دل - خدامات دل

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ب.ظ

کامپیوتر های گیمینگ دل-Alienware Alpha-خبر کندل

largepng

از آنجایی کمپانی DELL در بخش تحقیق و توسعه همواره در حال توسعه و ارائه محصولات با کیفیت به مشتریانش بوده است این بار نیز قصد داریم محصولی زیبا ، قدرتمند و با کیفیت از کمپانی دل را به شما مشتریان عزیز معرفی کنیم . بازی خورهای عزیز مطمئناً از طرفداران پر و پا قرص این محصول خواهند بود .

 در ادامه با بخش خبری کندل ارائه کننده اختصاصی محصولات دل در ایران (DELL) ، نمایندگی دل در تهران همراه باشید :

 

نمایندگی دل , نماییدگی دل در تهران , نمایندگی رسمی Dell , نمایندگی انحصاری دل , نمایندگی انحصاری Dell , سایت Dell , خدمات پس از فروش دل , خدمات پس از فروش Dell , تعمیرات نوت بوک دل , تعمیرات نوت بوک Dell , خدمات پس از فروش دل در ایران

largepng

 

 

در نگاه اول  با دستگاهی زیبا همراه با آرم UFO که بر روی لپتاپ های سری ALIENWARE کمپانی دل هک ی شود  روبرو خواهید شد . بله حدستان درست است شما با دستگاهی از سری کامپیوتر های گیمینگ دل (DELL) روبرو هستید که به بهترین نحو از پس بازی های ویدئویی روز دنیا بر خواهد آمد . گمان می کنیم که این سری از کامپیوتر های گیمینگ DELL بسیار به مزاق بازی خور های عزیز خوش خوهد آمد پس در ادامه با کندل نماینده رسمی فروش محصولات دل در تهران سفر کنید چرا قصد داریم از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن پرده برداریم :

cs1701g0006_alpha_mlk_pdp_pol_mag_module_02


پیام کمپانی DELL  برای شما مشتریان عزیز :

انتظارات شما مشتریان عزیز برآورده شد 

 

بازی های مورد علاقه تان نظیر Witcher 3 ، Mortal Combat X و … را با مشخصاتی چون : سرعت تصویر 60 فریم بر ثانیه ، نسل ششم پردازنده  های شرکت اینتل با 60 % بازدهی بیشتر ، اسلات M.2 PCIe SSD ، قابلیت پشتیبانی از تقویت کننده کارت گرافیک (بسته به مدل انتخابی شما) ، اندازه فوق العاده کوچک تجربه کنید

| ” آلین ور آلفا ”  انتخاب برتر بازی خور ها در خانه و یا بصورت شبکه |

cs1701g0006_alpha_mlk_pdp_pol_mag_module_03

و اما ویژگی های آلین ورآلفا :

  • به سادگی بازی کنید : به راحتی بازی مورد علاقه تان را روی دستگاه دانلود کنید و تنها با چند کلیک ساده آن را نصب کنید. تمام بازی های ویدئویی شما به روز و آماده برای بازی خواهند بود .
  • انتخاب با شماست : هر زمان که بخواهید به سامانه Steam دسترسی خواهید داشت و می توانید به هر روشی که می خواهید با کیفیت تصویر Full HD به بازی بپردازید.
  • قابلیت ارتقا : اگر چه این دستگاه به خودی خود تاثیر گدار است ، اما Alienware Alpha برای آنکه کاربر قابلیت گیم پلی را افزایش دهد با پردازنده های 4 و هشت هسته ای (بسته به انتخاب شما) می تواند از یک تقویت کننده کارت گرافیک در کنار گرافیک اصلی استفاده کند.
  • انجام بازی های در حال حرکت : بازی های تحت شبکه همیشه در گذشته و حال کار آسانی نبود چرا که به علم شبکه نیاز داشت اما به لطف Alienware آلفا این موضوع با کمترین تنظیمات ، ساده و آسان شده است .

hivemind-01-welcome

cs1701g0006_alpha_mlk_pdp_pol_mag_module_05

نمودار عملکرد ALIENWARE با کارت گرافیک NVIDIA

Alienware  با چند کاربرد :

 

 بازی های کامپیوتری و سرگرمی های خود را با واسط جدید  Alienware توسعه دهید. می توانید به بازی های استیم، ویدئو ها ، تصاویر و تمام برنامه های مورد علاقه تان از طریق کنترلر از یک محل دسترسی پیدا کنید.  راحت و آسوده بنشینید و به مجموعه ای از ویژگی ها از طریق HiveMind از محیطی با قابلیت تنظیم لذت ببرید .

توانایی که انتظارش را نداشتید:

 

نسل بعدی کارت های گرافیک : با کارت گرافیک AMD Radeon R9 M470 GPU  دارای رم 2GB DDR5 یا NVIDIA GTX 960 با رم 4GB GDRR5 می توانید به انجام بازی هایی با بیشترین تنظیمات و بالاترین رزولوشن بپردازید. با استفاده از تقویت کننده گرافیکی با توجه به نوع کارت گرافیکی که استفاده می کنید گرافیک تان را می توانید حتی بیش از پیش تقویت کرده و کارایی بیشتری را داشته باشید.

با یک هسته جدید شروع کنید :  پردازنده جدید نسل ششم اینتل به شما این امکان را می دهد تا پرطرفدارترین و آخرین بازی ها را اجرا کنید.

قابلیت ارتقا : Alienware Alpha برای کاربران قابل دسترس و تغییر بوده و بنابراین براحتی می توانید CPU ، RAM را برای عملکرد بهتر بازی ها ارتقا دهید همچنین می توانید هاردی را برای داشتن بازی های بیشتر اضافه کنید.

cs1701g0006_alpha_mlk_pdp_pol_mag_module_06

اسلات ها و پورت ها ALIENWARE ALPHA R1 :

feaures

cs1701g0006_alpha_mlk_pdp_pol_mag_module_07

feaures-2

ابعاد و وزن :

ارتفاع : 55 میلی متر | عرض : 200 میلی متر | عمق : 200 میلی متر | وزن : 1.81 کیلوگرم

سیستم عامل :Windows 10

aw-pdp-polaris-alpha-module-08

کندل نمایندگی دل در ایران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۴:۰۲
شرکت کندل