کندل | نمایندگی دل | خدمات پس از فروش دل | تعمیرات لپ تاپ دل

فروش و خدمات رسمی محصولات دل، تعمیرات نوت بوک دل

کندل | نمایندگی دل | خدمات پس از فروش دل | تعمیرات لپ تاپ دل

فروش و خدمات رسمی محصولات دل، تعمیرات نوت بوک دل

کندل | نمایندگی دل | خدمات پس از فروش دل | تعمیرات لپ تاپ دل
کندل - نمایندگی دل - دل در ایران - نمایندگی دل در ایران - دل ایران - نمایندگی dell -تبلت دل - لپ تاپ دل - مانیتور دل - خدامات دل

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

نمایشگاه امسال CeBIT 2017 ، شروعی جنجالی با ربات ها ، پهباد ها و خانه های هوشمند :

 

نمایشگاه فناوری سبیت که در هانوفر آلمان برگزار می شود بزرگترین نمایشگاه کامپیوتر جهان است و پهپادها با کاربری های تازه شان در نمایشگاه اخیر جای خود را دارند. نمایشگاه امسال شاهد پهپادهایی بود که برای بررسی دقیق یک سکوی نفتی کوچک طراحی شده بودند و برای این پرندگان آهنین نویدبخش آینده ای متفاوت بود.





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۸
شرکت کندل
يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۴۱ ب.ظ

آموزش استفاده از نرم افزار Hiren boot CD

نرم افزار Hiren’s BootCD ، دیسک نجات شما در مواقع ضروری :

 با هایرن بوت آشنا شوید :

دیسک نجات هایرن بوت 15 ( Hiren’s BootCD ) که به طور خلاصه HBCD نیز نامیده می شود شامل تعدادی از برنامه های عیب یابی است و رفع ایراد است که از آن جمله نرم افزارهایی برای پارتیشن بندی سریع ، تست عملکرد سیستم ، کپی برداری از هارد دیسک ، ابزارهای ریکاوری ، ابزارهای بایاس و دیگر برنامه های تعمیر مشکلات کامپیوتر است.

دانلود نرم افزار Hiren's BootCD 15 - هایرن بوت - نماینده انحصاری محصولات دل درایران - خرید لپ تاپ دل - خدمات پس از فروش محصولات دل - نمایندگی دل - دل ایران


ادامه مطلب

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۱
شرکت کندل
يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۲۰ ب.ظ

رویاپردازی ژاپنی ها در نمایشگاه CeBIT 2017 ، رباتیک

رویای تازه ژاپنی ها در نمایشگاه CeBIT 2017 ، انقلابی در حوزه ربات :

انقلاب فناوری تازه ای در راه است و ژاپن می خواهد یکی از پیشروانِ آن باشد. شرکت سرزمین آفتاب تابان، امسال شریک عمده برگزاری نمایشگاه سبیت در هانوفر آلمان بود. شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن می گوید، پس از چهارمین انقلاب فناوری که در آن رایانه ها و ارتباطات دیجیتال فراگیر شد، اکنون نوبت پنجمین مرحله یا «جامعه هوشمند» است: «ما حالا شاهد گشایش فصل پنجم هستیم. حالا می توانیم برای مشکلاتی که تاکنون حل نشده اند، راه حل هایی پیدا کنیم. اکنون دورانی است که همه چیز به اینترنت متصل می شود و تمام فناوری ها با هم در می آمیزند و این سرآغاز جامعه ۵ (Society 5.0) است.



ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۰
شرکت کندل
يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۵ ب.ظ

لپ تاپ لتیتیود E5550 ، سری مقاوم Laptop dell

 با سری مقاوم لپ تاپ های دل ، لتیتیود 5000 ، Dell Latitude E5550 آشنا شوید :

در مقاله پیش رو قصد داریم در مورد سری لپ تاپ های مقاوم دل ، که با نام تجاری لتیتیود شناخته می شود صحبت کنیم. شرکت دل تکنولوژی برای تمامی گروه های کاربری با هر توان مالی و رسته شغلی و با توجه به نیاز آن های دسته بندی های متفاوتی از لپ تاپ ها را طراحی و تولید کرده است. اما جذابیت تکنولوژی از آنجا آغاز می شود که سری 5000 دل از دسته لتیتیود به عنوان سری های سخت کار دل ( Dell ) شناخته می شوند.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۵
شرکت کندل

با مانیتور Dell SE2216H ، نمایشگری حرفه ای از نوع Full HD آشنا شوید :

شرکت دل تکنولوژی ( Dell Technology ) در کنار محصولاتی چون لپ تاپ دل ، سرور دل ، کیس دل … دیگر محصولاتی چون مانیتور های با کیفیت تولید می کند که توجه بسیاری از مشاغل در حوزه ی طراحی ، میکس و مونتاژ و حتی بازی خورها را به خود جلب کرده است.



ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۰
شرکت کندل
دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ

خرید لپ تاپ دل 3567 Dell inspiron با نماینده دل

ررسی مختصر محصول ، لپ تاپ دل اینسپایرون 3567 Dell inspiron :

تنوع محصولات دل را از سوی کمپانی Dell به وفور خواهید یافت. از سری محصولات دل بخصوص لپ تاپ های دل ( Dell Laptops ) را می توانید در دسته بندی های مختلف و سری های متفاوت بیابید. سری اینسپایرون 3000 نیز به تفکیک شامل مدل های مختلفی است که از آن جمله لپ تاپ معروف و پرفروش دل اینسپایرون 3567 ( Dell Inspiron 3567 ) است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۴۳
شرکت کندل